Skip to content

כל מה שרציתם לדעת על אסקייפ רום

מה זה אסקייפ רום ולמה כל כך הרבה ישראלים אוהבים את זה? אם תהיתם אלו משימות תוכלו למצוא בחדר הבריחה, הכנו עבורכם מדריך מקוצר שיסביר לכם כל מה שרציתם לדעת על אסקייפ רום

כל מה שרציתם לדעת על אסקייפ רום וקצת יותר

חדר הבריחה הוא למעשה אטרקציה המתאימה בדרך כלל לקבוצות, אשר מגיעים אל חדר חכם שעוצב ונבנה עם קונספט ייחודי אשר מכניס אתכם לתוך משימה אתגרית שעליכם לפתור בזמן הנתון לכם.
המטרה: לפתור את התעלומה המסתורית בזמן המינימלי, ובכל מקרה למצוא את דרככם החוצה לפני שייגמר זמנכם.

בהתחלה, שהגיע אלינו חדר הבריחה הראשון בישראל, היה זה טרנד נחמד שהתחיל למשוך סקרנים. כיום, חדרי בריחה רבים כבר הספיקו להיפתח ומדובר באטרקציה וחוויה אמיתית לכל החברים ובני המשפחה אשר מעוניינים להגיע אל משימת אתגר ולהיכנס לנעלי גיבור הפרשה, במטרה לפתור את התעלומה המסתורית בזמן, באמצעות כל הרמזים אשר מקדמים אתכם צעד אחר צעד קדימה עד שתפתרו את הבעיה המרכזית העומדת בראש הפרשה.

אל חדר הבריחה מומלץ להגיע בתור קבוצה, חברים, בני משפחה או אפילו קולגות לעבודה. ניתן להגיע גם כזוג אם אתם באמת מחפשים משימה אתגרית מורכבת, שכן שני מתמודדים צריכים להתמודד עם כל הפרשה הזאת לגמרי לבדם, ללא עזרתם של צוות מקצועי ומיומן של עוד חבר צוות נוסף או אפילו שניים. אז אם אתם מתכננים להגיע כזוג, הכינו את עצמכם לכך מראש, שכן יהיה לכם מעניין במיוחד.

אסקייפ רום לקבוצות

אם מעולם לא ביקרתם באסקייפ רום, הגיע הזמן לקחת את החברים שלכם אל חדר הבריחה בהרצליה פיתוח, אשר תוכנן ועוצב במיוחד עבור גיבורים ואמיצים אשר מעוניינים לנסות את מזלם בהימלטות מחדר הבריחה בהרצליה. הכינו את עצמכם לחוויה מלאת אדרנלין, אשר תגרום לכם לדבר עליה עוד שנים רבות.

אין ספק כי לא מדובר בעוד יציאה שגרתית בשישי בערב עם החברים. חדר הבריחה הוא ללא צל של ספק אחד מן האטרקציות הפופולריות ביותר בישראל בימים אלו. הסיבה לכך נובעת מכל המילים הטובות של אלו אשר מצאו את דרכם החוצה מחדר הבריחה והספיקו להעיד על כך בפני חבריהם. לכן, אם גם אתם רוצים להוסיף קצת פלפל ואתגר לחייכם, שימו את עצמכם בנעלי הגיבור, והירשמו אל חדר המילוט עם קונספט ייחודי, אשר משך אליו כבר מאות קבוצות של גיבורים כמוכם.

לקבלת מידע על אסקייפ רום הרצליה