Skip to content

יום כייף משפחתי במרכז

שגרת החיים מותירה את חותמה על חיינו יחד עם הניסיון ללהטט בין כל תחומי חיינו – משפחה, ילדים, עבודה (וטרם התחלנו לדבר על שעות העבודה המרובות), זוגיות וחברים. ואכן, לעיתים קרובות זמן האיכות המשפחתי מצטמצם. ירימו יד אלו שתכננו לצאת מוקדם יותר מהעבודה ולשם שינוי להספיק לבלות מעט יותר זמן עם ילדיהם, רק כדי לגלות שהם חזרו מאוחר מדי והילדים שקועים עמוקות בשינה ולמלמל לעצמם באכזבה "בפעם הבאה אצליח". אם כך, הפעם הבאה מגיעה עכשיו.

בורחים עם המשפחה ליום כיף

כמה נהדר לשריין יום כיף משפחתי, יום כיפי שסובב כולו סביב הנאה בחיק המשפחה. האמיצים שבחבורה יכבו את מכשיר הנייד ויתנתקו למשך כל היום מטרדות העולם ואילו אחרים יסתפקו פשוט בלהשתיק את צליליו. אנחנו יותר מנרגשים להציג בפניכם את הטרנד הלוהט שכבש את העולם ואת הארץ (גילוי נאות – גם אנחנו התמכרנו, מודים ומתוודים) – חדרי בריחה.

חדרי הבריחה הם קונספט רעיוני שהחל בארה"ב ובהדרגה הגיע גם לארץ. תחילה, היו בארץ חדרי בריחה בודדים ואילו כיום יש מאות חדרי בריחה ועוד עשרות רבים בהרצה, בפיתוח ובבנייה. נפסיק להלאות אתכם ברקע היסטורי ונגיע לעיקר.

היכון, הכן, ברח

קונספט חדרי הבריחה הוא קונספט חדשני שבו אתם מתפקדים על תקן הגיבורים בעלי המשימה החשובה שהיא לצאת מהחדר בהצלחה. לרשותכם מוקצב זמן של שעה – שעה וחצי (אך יצא לנו לשמוע גם על חדרים קצרים וארוכים יותר) ועליכם לשתף פעולה יחדיו. לצורך חדר הבריחה, אתם תצטרכו לחדד את חושיכם, להיות קשובים, ערניים, זריזים, תקשורתיים והחשוב מכל הוא שעליכם ליהנות.

בכל חדר בריחה ישנה תמה אחרת הסובבת את הצורך לברוח מהחדר. ייתכן שהפעם נקלעתם למותחן אימה שבו אתם מתבקשים לברוח מרוצח/פסיכופת/מפלצת/ערפד. אולי אתם דווקא משמשים כמדענים גאונים שמטרתם היא לעצור את האפוקליפסה מלהתרחש ולהציל את האנושות.

בכל חדר ישנה הרפתקה סוחפת אחרת שתכניס אתכם לעולם אחר או למציאות אחרת, מרגשים, מותחים, מעניינים וחווייתיים במיוחד.

לחדרי הבריחה ישנם בהחלט ערכים חינוכיים, לצד החוויה ההרפתקנית ושוברת השגרה. בכל חדר בריחה, עליכם לשתף פעולה יחדיו ולבסס תקשורת שיתופית מוצלחת. יתרה מכך, עליכם לחדד את החושים שלכם, לפתח את החשיבה היצירתית, לחשוב מחוץ לקופסה ולהפגין גמישות מחשבתית.

בריחה כתחביב משפחתי

ברחבי הפייסבוק והרשתות החברתיות נחשפנו כבר למשפחות החולקות את סיפוריהם וחוויותיהם מבריחה משפחתית משותפת. ואנחנו בהחלט נדלקנו מהרעיון. כלומר, מדובר בפרק זמן שבו כל המשפחה מתבקשת להתנתק מהמסכים (כן, אתם לא רשאים להיכנס עם מכשיר הנייד לחדר) ולהיות נוכחת ברגע. נתראה בנקודת היציאה מהחדר.