Skip to content

כיצד בוחרים חברת קייטרינג לאירועים עסקיים?

איך בוחרים קייטרינג מקצועי

הקייטרינג, אם נמשיל אותו לאורח, אזי הוא בהחלט מקבל את משבצת אורח הכבוד. ולכן, הוא בגדר MUST בכל אירוע שהוא, ואירוע עסקי אינו יוצא דופן. נהפוך הוא, אירוע עסקי דורש עמידה בקריטריונים גבוהים של איכות ומקצוענות.

וכאמור, אוכל כבר מזמן איננו צורך בסיסי-הישרדותי ותו לא. מספיק לבחון את מספרן הרב של תכניות הבישול ותחרויות הבישול המשודרות תדירות בטלוויזיה כדי להבין שכיום מעמדו של המזון עלה. יתרה מכך, מדריך תיירות צרפתי בשם מישלן האדום, מדרג מסעדות ובתי מלון במטרה לפאר את מסעדות הגורמה הנחשבות אשר עומדות בסטנדרטים מאוד גבוהים של איכות ומצוינות.

ולכן, כאשר אתם עומדים לתכנן את האירוע העסקי בצ'אלנג' אירועים עסקיים, ישנה חשיבות רבה לבחירה מושכלת של חברת הקייטרינג. בחירה זו עשויה בהחלט להקפיץ ולרומם את מעמדו של האירוע שלכם, או חלילה להורידו.

המדריך המקצועי לבחירת קייטרינג מקצועי

אל דאגה, אנחנו יודעים שסביר להניח שכל הטקסט הזה עורר בכם את התיאבון ואתם חסרי סבלנות, לכן נגיע לעיקר. הנה מספר טיפים ודגשים לבחירת חברת קייטרינג מובילה –

  • החליטו על מטבח האוכל הרצוי – ראשית, הבחירה הראשונה שעליכם לעשות היא להחליט על סגנון המטבח המועדף עליכם להגיש באירוע. סעיף זה מותיר אתכם לבחור בין מספר רב של סגנונות – אסייתי, חלבי, בשרי, ים-תיכוני, איטלקי, פיוז'ן ועוד. קיימות חברות קייטרינג המתמחות בסגנון אחד באופן בלעדי ואילו אחרות המציעות מספר סגנונות. לכן, אם אתם מעוניינים ללכת על מטבח אסייתי, רצוי לבחור בחברת קייטרינג המתמחה באוכל אסייתי באופן בלעדי.
  • הגדירו תקציב – שימו לב, הגדרת התקציב תאפשר לכם לצמצם ולסנן אפשרויות בכדי שמבין האפשרויות שנותרו לכם, תוכלו לבצע בחירה מושכלת. אם מדובר באירוע עסקי רב משתתפים, רצוי להגדיר תקציב מעט גבוה יותר מראש. במקרים רבים, כאשר מדובר בהזמנת קייטרינג מרובה במיוחד, חברות קייטרינג עשויות להציע הנחות ידידותיות.
  • חפשו המלצות – בחירה מושכלת זו בחירה שכבר נוסתה בעבר וזכתה להמלצות חיוביות מלקוחות עבר מרוצים. אירוע עסקי הוא לא הפלטפורמה הנכונה להתנסויות ולכן מומלץ לבחור בחברת קייטרינג מקצועית, מנוסה, וותיקה וכזו שיודעת כיצד לתפעל אירועים עסקיים, קטנים כגדולים. לכן, ברחבי הרשתות החברתיות והאתרים השונים תוכלו למצוא ביקורות מקצועיות על חברות הקייטרינג השונות. כמו-כן, תוכלו להתרשם מתמונות של המנות השונות. זכרו שלא רק הטעם משחק תפקיד חשוב (ועיקרי) באירוע, אלא גם לנראות ישנה חשיבות רבה.
  • שירותיות – חברות קייטרינג, לעיתים קרובות, אינן מציעות רק את שירותי ההסעדה שלהם אלא גם שירותי הגשת מזון. לכן, חשוב מאוד לבחון את טיב עובדיה של חברת הקייטרינג כדי להתרשם מאיכות השירות והתקשורת שלהם.