Skip to content

חדרי קווסטים בהרצליה

הידעת - מדוע פיראטים שמים רטייה על העין...?

חדרי קווסטים בהרצליה והמרכז החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות. לא רק שיותר ויותר אנשים התחילו להתעניין במשימות אתגר שונות למטרות פאן והנאה אלא גם חברות גדולות וארגונים אשר מעוניינים לקבל תובנות מעמיקות יותר בנוגע לצוות העובדים.

חדרי קווסטים בהרצליה לארגונים

חדרי הקווסטים והמשימות או "אקזיט רום הרצליה" יכולים להתאים גם לארגונים גדולים וחברות אשר מעוניינות להוציא את העובדים שלהם ליום כיף מצד אחד אך גם ללמוד הרבה מעצם החוויה אודות כל אחד מאנשי הצוות. כמו כן, אין ספק כי פסק זמן מהעבודה לצורך יום כיף ושובר שיגרה בהחלט יכולה להיות מחווה מוערכת בכל מקום בו העובדים עובדים קשה מסביב לשעון ועושים כמיטב יכולתם למען הצלחת החברה.

חדרי קווסטים ובריחה לכל המשפחה

מתי בפעם האחרונה לקחתם את הילדים שלכם לאטרקציה חווייתית של פעם בחיים? כולנו מכירים את הים, הבריכה, הקולנוע, בתי הקפה והמסעדות כמקומות בילוי המתאימים לכל הגילאים. יחד עם זאת, מדי פעם כדאי ואף מומלץ לחפש גם אטרקציות חדשות אשר יכולות לגוון ולשנות מדי פעם את כל המקומות אליהם התרגלתם לבלות בסופי השבוע, חופשים וחגים.

אם אתם מחפשים חדר קווסטים מומלץ היינו ממליצים לכם לחפש את אתגרי הבריחה של אקזיט רום בהרצליה. המשימות המובילות לילדים ולכל המשפחה של חדר הקווסטים המוביל במרכז הן: דירה 68 ואתגר הפיראטים.

ייתכן מאוד כי ניסיתם בעבר מספר חדרי בריחה ואולי זו הפעם הראשונה שלכם בחדר קווסטים, אך דבר אחד בטוח; אם אתם מעוניינים לצאת בשלום ובבטחה מחדר הבריחה, יהיה עליכם לגייס אומץ לב, נחישות ואת המתמודדים הטובים ביותר לצדכם במטרה אחת משותפת – להצליח לברוח בזמן מחדר הבריחה תוך עבודת צוות משותפת אשר תעזור לכם לייעל את ביצוע המשימות שלכם במשחק הבריחה בהרצליה ולנצל כל דקה ודקה שיש לכם לטובת פתרון התעלומה המרכזית בחדר אשר יהיה עליכם לגלות בזמן.

חוויה מהנה לכל המשפחה ומומלצת לחברים, בני זוג, בני משפחה, קולגות לעבודה, ארגונים וחברות קטנות כגדולות.