Skip to content

האקזיט רום שכולם אוהבים

אקזיט רום בהרצליה שכולם אוהבים

אם עדיין לא יצא לכם לשמוע על אתגר הפיראטים ודירה 68, אתם חייבים לנסות בעצמכם כדי לראות עד כמה כיף באמת תוכלו לחוות ולהרגיש לאחר שתשריינו תאריך לאטרקציה של אקזיט רום מפחיד בהרצליה. אם כן, רגע לפני שגם אתם מתחילים לצאת ולנסות את האתגרים המפחידים ביותר בהרצליה, אנו ממליצים לכם לקרוא עדויות והמלצות של האמיצים ביותר אשר הספיקו כבר להימלט מהאקזיט רום בהרצליה בהצלחה.

משימת הבריחה המפחידה ביותר בהרצליה מומלצת מאוד לזוגות, קבוצות של חברים, בני משפחה, עמיתים לעבודה ואפילו לימי כיף לעובדים, ערבי גיבוש וצוות.
אם כן, לפני שתגלו מה מסתתר מאחורי דלת מס' 1, תוכלו לקרוא מעט על האתגרים של challenge israel ולבחור באחד מחדרי הבריחה הטובים ביותר והמתאימים ביותר עבורכם.

אם זו הפעם הראשונה שלכם בחדר הימלטות בהרצליה, סביר להניח שעדיין לא יצא לכם לנסות אטרקציה כה ייחודית ומלאה באדרנלין אשר תוכל לגרום גם לכם להרגיש מלאים באנרגיות ובעיקר בזיכרונות טובים.

אם כן, רגע אחד לפני שתבחרו בחדר הבריחה הטוב ביותר, תוכלו לקרוא עדויות ממליצים נוספים אשר הספיקו כבר לנסות את מזלם בחדר הבריחה בהרצליה פיתוח ולצאת ממנו בשלום. את כל העדויות על דירה 68 ואתגר הפיראטים תוכלו לקרוא באינדקס חדרי הבריחה המפחידים בהרצליה. לאחר מכן, במידה והתרשמתם לטובה תוכלו ליצור קשר עם צוות העובדים במקום ולשריין לעצמכם תאריך ושעה אשר תרצו להגיע אל חדר הבריחה ולנסות את מזלכם במטרה לברוח ממנו בהצלחה.

לאחר 60 דקות של חוויה מטריפת חושים ומלאה באדרנלין אנו בטוחים כי גם אתם תספרו על כך לחבריכם.

לפרטים נוספים אודות חדר הבריחה בהרצליה פיתוח ולקביעת מועד ושעה, השאירו פרטים עכשיו או התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת

*בכפוף לימים ושעות הפעילות של העסק.

התקשרו עכשיו: 09-7998833