Skip to content

אסקייפ רום בהרצליה עם קונספט ייחודי

מחפשים אטרקציה מעניינת לכל המשפחה? אם עדיין לא שמעת על אסקייפ רום בהרצליה עם קונספט ייחודי,
עכשיו זה העיתוי המושלם בו תוכלו לנסות לראשונה את אחת ממשימות הבריחה הטובות ביותר בהרצליה פיתוח.

אסקייפ רום בהרצליה עם קונספט ייחודי לקבוצות

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לבלות במשימת אתגר ייחודי, מפחידה אשר מתאימה לקבוצות קטנות כגדולות? אין ספק כי בשגרה היומיומית, בזמן שכל אחד רגיל לצאת אל המקומות המוכרים והאהובים, יש גם אנשים אחרים אשר מעדיפים לנסות לשבור שגרה ולצאת אל מקומות חדשים, ייחודים ומלאים באדרנלין.

אם כן, אם עדיין לא שמעתם על דירה 68 או אתגר הפיראטים של אסקייפ רום בהרצליה, עכשיו גם אתם יכולים לקחת חלק מהחוויה המאתגרת שרבים כבר העידו על הצלחתה. המשימה מתאימה לאוהבי אתגרים, אלה אשר כל הזמן מחפשים את הדבר הבא אשר יביא להם דרייב, בוסט, מוטיבציה ואנרגיות גבוהות.

משימת הבריחה בהרצליה של האסקייפ רום בדירה 68 ובאתגר הפיראטים מתאימה לכל המשפחה ולקבוצות חברים, לזוגות וקולגות לעבודה. אורך המשימה הוא 60 דקות של הנאה מובטחת ומלאה באדרנלין. במידה ואתם מחפשים את האתגר הבא, אין ספק כי האסקייפ ברום בהרצליה הוא הדבר הבא.

אם יצא לכם כבר לבקר בעבר בחדרי בריחה אתם וודאי זוכרים את החוויה, התחושות והמחשבות אשר רצו לכם בראש בזמן המשימה. בזמן שהשעון מתקתק ואתם יודעים כי זמן המשימה שלכם קצוב לחלוטין, עליכם לנתב את המשימות אל קצה החוט שלהן אשר יוביל אתכם לפתרון התעלומה. אם תמיד רציתם לשחק בסרט אך מעולם לא יצא לכם להגשים את החלום, עכשיו יש לכם הזדמנות לעשות זאת דרך האסקייפ רום בהרצליה עם קונפסט ייחודי לקבוצות.

מוכנים להירשם ולהתרשם ממשימת האתגר הבא שלכם? היכנסו עכשיו לאתר הרשמי של challenge-israel וקראו מידע נוסף אודות משימות הבריחה אשר תוכלו לבחור. לאחר מכן, כל שיהיה עליכם לעשות במידה והחלטתם ללכת על זה, זה לשריין תאריך ושעה אשר תרצו להגיע יחדיו ולנסות את מזלכם באתגר הבא של משימות הבריחה המפחידות ביותר בישראל.