Skip to content

חדר הבריחה המוביל בישראל

מהו חדר הבריחה המוביל בישראל ואיך גם אתם יכולים להשתתף בו? כל מה שרציתם לדעת על חדרי בריחה ולא העזתם לשאול, מקבל עכשיו מענה ישיר מאחד שבאמת מבין.

חדר הבריחה המוביל בישראל – Challenge Israel

אם עדיין לא התרגלתם לשם הזה, הגיע הזמן שתכירו: חדר בריחה בהרצליה המיועד לאמיצים בלבד. איך אנחנו יודעים זאת?
מכיוון שרק האמיצים ביותר אשר היו מוכנים להיכנס לנעלי הגיבור המרכזי בפרשה המרכזית בסיפור והצליחו להימלט בשלום, שרדו והחליטו לספר על כך גם לכם.

חדר הבריחה המוביל בישראל הלא הוא Challenge Israel אשר ממוקם בהרצליה פיתוח, מיועד לקבוצות קטנות או לזוגות אשר מעוניינים להגיע באופן עצמאי ולהיכנס אל אחד מחדרי הבריחה המסוכנים ביותר בישראל. אם טרם יצא לכם להיכנס אל חדר הבריחה המפחיד בהרצליה, זה בדיוק הזמן לעשות זאת, ויפה שעה אחת קודם. אין זו מקריות שכל כך הרבה ישראלים מבקשים להגיע אל חדרי הבריחה באזור המגורים שלהם, על מנת שגם הם יוכלו לחוות אולי לראשונה בחייהם את ההרגשה של להיות גיבור מרכזי בסיפור כל כך מרתק, מסקרן ומעניין, שלא לומר מפחיד.

לכן, אם אתם חובבי הרפתקאות ומשימות אתגריות, אנחנו בטוחים כי תאהבו את מה שיש לנו לתת לכם. חוויה אחת בלתי נשכחת, אתם והחברים שלכם, כזוגות או בקבוצות במטרה אחת בלבד: להצליח לעבור את המשימה לפני שייגמר הזמן וגורלכם ייחרץ. הסוד של חדר הבריחה המוביל בישראל הוא כמוס ונסתר ולכן רק הגיבורים אשר העזו לקחת על עצמם את המשימה, יוכלו להיחשף אל כל האלמנטים הנסתרים ביותר הקיימים בחדר הבריחה המוביל בישראל הממוקם בהרצליה פיתוח.

עכשיו גם אתם יכולים להיות במרכז העניינים, במרכז הסיפור במטרה לפענח את התעלומה הכל כך מורכבת אשר הותאמה במיוחד עבורכם, לכל קבוצת גיל. אנו יודעים שאתם חוששים ומפחדים קצת ממה שאתם עשויים לגלות בחדר הבריחה שלנו, אך אם אתם קוראים לעצמכם גיבורים, אין לכם כל סיבה לדאוג שכן חדר הבריחה שלנו הוא בהחלט המוביל בישראל, ולא בכדי.

מתלבטים לאן לצאת בשישי בערב? נמאס לכם לצאת לאותה המסעדה שוב ושוב? בואו לגוון קצת וצאו מהקופסה והחממה הנוחה אליה התרגלתם. אנו מזמינים אתכם למשימה אתגרית וייחודית אשר טרם נראתה בישראל. לא מאמינים לנו? נסו אותנו בעצמכם ותיווכחו על כך.

כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להתקשר אלינו ולתאם הגעתכם לחדר. אנו מאחלים לכם המון בהצלחה, אתם עוד תצטרכו אותה.