Skip to content

משחקי אתגרים לקבוצות

מחפשים משחקי אתגרים לקבוצות? Challenge Israel תשמח לספק עבורכם חדר בריחה בהרצליה פיתוח
אשר הותאם במיוחד עבור קולגות לעבודה, חברים וזוגות אוהבי אתגרים ומשימות בריחה.

משחקי אתגרים לקבוצות קטנות

אוהבים אתגרים? אסקייפ רום בהרצליה הוא המקום הטוב ביותר אליו תוכלו לצאת כקבוצה קטנה לצורך התמודדות עם משימות אתגר. חושבים שאתם גיבורים גדולים? רוצים לעבור אטרקציה חווייתית המותאמת לקבוצות קטנות? Challenge Israel ישמח לספק עבורכם את חדרי הבריחה הטובים ביותר (דירה 68 ואתגר הפיראטים). חושבים שאתם אמיצים ומסוגלים להתמודד עם משימה אתגרית מורכבת? כנראה שאתגר חדרי הבריחה בהרצליה הוא בהחלט בשבילכם.

איך להימלט מחדר בריחה בהצלחה

בין אם זו משימת האתגר הראשונה שלכם ובין אם ניסיתם כבר להימלט ממספר חדרי בריחה בעבר, ייתכן כי אתם כבר מודעים פחות או יותר לסוגי הדברים אשר אתם תאלצו להתמודד בתוך החדר. אם כן, תוכלו לצפות לחידות ורמזים אשר יחכו לכם תוך כדי התקדמותכם במשימות.

אטרקציה לכל המשפחה

החלטתם להשקיע באטרקציה ייחודית עבור כל בני המשפחה? אנו מזמינים אתכם להיכנס להירשם עכשיו אל אטרקציה חווייתית ואתגרית במיוחד. חדרי הבריחה בישראל הם אולי מבין המקומות היחידים אשר תוכלו לדעת כי בכל פעם שתנסו משימה אתגרית חדשה, תחוו את תחושת האדרנלין בגוף וההתרגשות מהחוויה עצמה.

אין ספק כי כאשר מדובר באטרקציות לילדים, תוכלו למצוא אין ספור מקומות כאלו. יחד עם זאת, כאשר מדובר במשימות בריחה מאקזיט רום, תשמחו לדעת כי מלבד ההנאה הרצופה מהחוויה עצמה ומהגיבוש הנוצר בה כתוצאה מעבודת צוות ובשיתוף פעולה מלא במטרה אחת בלבד: לעבור בהצלחה את משימת האתגר של Challenge Israel אשר נועדה לאמיצים בלבד.

במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות משימות הבריחה והאתגר בהרצליה פיתוח ב-Challegne תוכלו לקרוא בהרחבה על משימת הבריחה דירה 68 ואתגר הפיראטים המיועדים לילדים ולכל המשפחה ושכבות הגילאים. אם אתם מחפשים להעביר את הזמן מחוץ לבית יחדיו ולקנח את היום במשימה אתגרית לכבוד יום ההולדת של ילדכם, אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר הרשמי של Challenge Israel, חדר בריחה בהרצליה פיתוח.