Skip to content

משחקי אתגרים לקבוצות

Exit Room הוא ללא ספק אטרקציה לכל המשפחה. לכן, במידה וגם אתם רוצים לקחת את הילדים שלכם לחוויה מטורפת ומהנה
המשלבת חידות ואתגרים והרבה מאוד אדרנלין אין ספק כי זה המקום הטוב ביותר בו תוכלו לבקר.

 

Exit Room אטרקציה לכל המשפחה

אם חשבתם על אטרקציה מהנה לכל המשפחה, אנו ממליצים לכם לקחת בחשבון את האקזיט רום – אחד מחדרי הבריחה המובילים בהרצליה והסביבה. אין ספק כי אתגרי חדרי הבריחה הפכו בשנים האחרונות לסיפורי הצלחה גדולים, ולא בכדי.

כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים את "הדבר החם הבא" לא בכל יום מגלים אטרקציה חדשה או מקום בילוי אליו תוכלו לצאת יחדיו ולהעביר את הזמן. לכן, כאשר מדובר בחדרי בריחה, אנו מזמינים אתכם להגיע עם כל בני המשפחה שלכם לחדר הבריחה של Challenge Israel אשר בו תוכלו לקבל את ארגז הכלים לבילוי המלא לבילוי משפחתי אידאלי תחת קורת גג אחת.

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לגלם דמות מרכזית בפרשה פלילית מורכבת? אם גם אתם תמיד רציתם לדעת איך חושב איש משטרה, בלש או חוקר פרטי אין ספק כי חדרי הבריחה יוכלו לספק עבורכם קשת רחבה של אפשרויות אשר באמצעותן תוכלו אולי לראשונה בחייכם לקבל את התפקיד של חייכם.

אם תמיד רציתם למצוא אטרקציה לכל המשפחה אשר תוכל להתאים במיוחד עבורכם, אין ספק כי אתגר חדרי הבריחה של Challenge Israel יוכל לספק עבורכם למעלה מ -60 דקות של הנאה רצופה, אדרנלין וחוויה נהדרת עבורכם ועבור כל בני המשפחה. על מנת שגם אתם תוכלו לקבל על עצמכם את משימת האתגר של חדר הבריחה "הפיראטים" או חדר הבריחה "דירה 68" ואחרים נוספים, תוכלו ליצור עמנו קשר דרך האתר ולהשאיר פרטים לצורך שריון תאריך ושעה בהם תרצו להגיע, או דרך הטלפון.

שימו לב כי אתגר חדרי הבריחה של Challenge Israel מיועד לאמיצים בלבד אשר מוכנים לעמוד במשימה מאתגרת, מרתקת ומורכבת. לכן, במידה ומצאתם את עצמכם במקום הזה, כל שיהיה עליכם לעשות עכשיו זה להשאיר פרטים באתר או ליצור עמנו קשר טלפוני.