Skip to content

חדרי קריוקי בהרצליה

תאורת כוכבים ייחודית המשרה אווירה נעימה ואמנותית בלובי אירוח המפנק שלנו במתחם חדרי הבריחה צ'אלנג' בסניף ברקת 5 , הרצליה

בעבר, השירה בציבור הייתה נחלתם של יוני רועה, שרה'לה שרון וחובבי הזמר העברי. מעניין אם הם ידעו עד כמה עתידה השירה בציבור להתפתח ולהיראות כפי שהיא נראית כיום בדמות מסיבות הקריוקי אשר הפכו לאחד מסגנונות הבילוי הנפוצים ביותר בארץ. אתם יכולים לאהוב את מסיבות הקריוקי או שלא, אך לא ניתן להתווכח על דבר אחד – והוא שאי אפשר להתעלם מהן, משום שהן נמצאות בכל מקום. וכעת, חדר הבריחה של צ'אלנג' משלב חדרי קריוקי וחדרי בריחה באירועים יוצאי דופן.

 שרים ומזייפים בקולי קולות 

לשירה יש השפעה מרוממת במיוחד – היא גורמת לנו להשתטות, ליהנות, לשמוח, להתבטא, להתרגש ולהרגיש. מסיבה זו, מסיבת קריוקי היא הזדמנות נהדרת להשתחרר, להשתטות וליהנות עד לא ידע (בעצם, אנחנו יודעים עד מתי – עד שמסיבת הקריוקי תסתיים). החלטתם להפיק אירוע? לחגוג יום הולדת נחמדת ומוזיקלית? או שמא החלטתם להפיק מסיבה סתם כך מבלי סיבה מיוחדת? הקריוקי ישלהב את האווירה, סמכו עלינו.

חדרי קריוקי להשכרה בהרצליה

במידה שאין לכם ערכת קריוקי בבית, תזדקקו להשכירה. ערכת הקריוקי משלבת בתוכה את כלל הציוד הנדרש כדי להפעילה כראוי ולזייף בקולי קולות. לא, אינכם חייבים להיות בעלי מנעד קולי משובח כמו מארינה מקסימיליאן בלומין, אייל גולן או נינט טייב כדי לשיר. כל שעליכם לעשות הוא פשוט לפתוח את הפה, לחייך ולהתחיל לפזם, לזמזם ולשיר.

השכרת קריוקי מורכבת בראש ובראשונה מערכת שירים. אם אתם וקהל החוגגים נהנים מסגנון אחד מובהק, תוכלו לבחור בערכת שירים שכזו. ברם, ההמלצה היא לבחור בערכת שירים מגוונת ומרובה, המורכבת משירים ישראליים וכן משירים לועזיים. באופן הזה, סביר להניח שתצליחו לרצות את כולם, את חובבת הרוק&רול, את חובב הפופ, את חובבי המזרחית או את חובבי ההיפ-הופ.

מלבד ערכת השירים, תזדקקו למיקרופונים. באפשרותכם לבחור מיקרופונים אלחוטיים שיאפשרו לכם להתנועע, לזוז ולרקוד בחופשיות, לבין מיקרופונים חוטיים שעשויים להגביל את התנועה. כדי להפעילה, תזדקקו למחשב נייד. והנה, אתם כבר צעד אחד מלהפוך לתקליטני קריוקי, לפחות ללילה אחד.

מגבירים את הקצב

הציוד ההכרחי הבא לאחר השכרת קריוקי הינו מערכת ההגברה. בחירתה של מערכת ההגברה היא זו שתאפשר לכם לשיר בקולי קולות, לכל חבריכם, מבלי לצעוק. את מערכת ההגברה יש להתאים לתנאי השטח, משום שאיכות הסאונד נשמעת שונה בחללים השונים. כדי לחסוך מכם זמזומים הצורמים לאוזן באופן בלתי נסבל ולא נעים, יש צורך לבחור במערכת הגברה איכותית.

מומלץ לבחון את איכות הציוד בטרם תשכירו אותו, כדי לוודא שהוא פעיל וישמש אתכם כראוי למשך הערב. אם אתם מעוניינים להשלים את החוויה, תוכלו להוסיף מערכת תאורה מדליקה ובעלת אפקטים שתחייה את הדיסקו ישירות משנות ה-80 של המאה הקודמת למאה ה-21 הנוכחית.

לאירוע קריוקי חווייתי במיוחד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.