Skip to content

אקזיט רום בעולם האמיתי

אקזיט רום בעולם האמיתי הוא ללא ספק אחת מן האטרקציות החברתיות והקבוצתיות אליהן תרצו ללכת.
אקזיט רום אמיתי הוא כזה שבאמת מבין מה רוצים האנשים, ופשוט מספק עבורם את כל ארגז הכלים תחת קורת גג אחת.

 

אקזיט רום בעולם האמיתי או סיפור ילדים?

אתם חייבים להודות שבכדי לבנות עבורכם משימת בריחה סודית ומוצלחת, נדרשת רשמה גבוהה של חשיבה יצירתית על סיפור בדיוני המבוסס על אלמנטים מהעולם האמיתי,
באמצעותם יהיה עליכם לפתור את המשימה בהצלחה. כאשר מדובר בחדר הבריחה, כל אחד מכם היה רוצה להיות הגיור המרכזי בסיפור ולהצליח להימלט מכוחות הרשע, שהם גם הסיבה לכך שאתם שם, בכדי לסלק אותם משם.

יש שיגידו "אתם חיים בסרט" ויש שיגידו שהסיפור הוא אמיתי. אך בכדי לקחת חלק מתוך האטרקציה הזו, יהיה עליכם להיכנס לנעליו של גיבור הסיפור, ולנסות להתמודד עם הקשיים, ההתלבטויות והרמזים העומדים לרשותו על מנת לנסות ולהתקרב עוד מספר צעדים קדימה במטרה לפתור את המשימה הבלתי אפשרית השמורה לגיבורי הסיפור בלבד.

אלו אשר כבר סיימו בהצלחה את משימת הבריחה מחדר המילוט, מספרים לחבריהם כדי שגם הם יוכלו להיכנס לנעלי הגיבור ולעמוד מול משימת אתגר מורכבת הדורשת מכם להפעיל את הראש ולעבוד כצוות לעניין. אם תעבדו ביחד, תצליחו לעבור את המשימה בהצלחה ללא צל של ספק. כך, שאם אתם מחפשים משימה מאתגרת אך גם מספקת, היו רגועים, יש לכם הכל תחת קורת גג אחת.

משחקי הבריחה של האקזיט רום בהחלט מספקים חוויה ייחודית שקשה מאוד להסביר במילים אילולא לקחתם את עצמכם וחוויתם אותה על בשרכם. גם אם מעולם לא העמדתם פנים שאתם הגיבור של הסרט הראשי, ואין לכם כל כלים וידע על מנת לעשות זאת כפי שרואים בטלוויזיה, באמת שאין לכם סיבה לדאוג. כשתגיעו אל אקזיט רום מקצועי, תקבל את כל הכלים שתצטרכו על מנת לצאת מהחדר. כל שנדרש מכם הוא להשתמש ביכולת הבסיסית שלכם לתקשר האחד עם השני ולעבוד כצוות. עשו זאת ותצליחו לעבור את המשימה בהצלחה.

אנו מבטיחים לכם שעה של חוויה קסומה בתוך משחק מציאותי, אשר ייתן לכם ראשונה את הכח לעשות דברים שמעולם לא יכולתם לעשות בעבר.
אז אם תמיד חלמתם להיות הגיבורים של סיפור אמיתי, או משחק ילדים, זה הזמן שלכם לגלם את הדמות הראשית בסיפור. אז למה אתם מחכים?

למידע נוסף על אקזיט רום