Skip to content

חדרי בריחה מומלצים באזור השרון

האתגר: המערב הפרוע - חדר בריחה בסגנון מערב פרוע

מבעד לחשכה האפלולית שבחדר, עיניכם נתקלות במפתח. אתם תופסים אותו בזריזות ומודיעים לחבריכם בהתרגשות. "מהר, בואו איתי", אתם צועקים להם. אתם מושיטים את היד ומנסים להכניס את המפתח לחור המנעול, אך הוא לא מתאים. אתם מרגישים את הזיעה ניגרת בפניכם יותר ויותר ככל שהזמן אוזל. אתם חייבים להתרכז רק לרגע, כדי למצוא את התשובה לשאלה 'מה אתם מפספסים'?.

לא, לא מדובר בתסריט מותחן קולנועי, אלא בסיטואציה אפשרית שבהחלט קורית בחדרי בריחה. כן, אנחנו יודעים מה אתם חושבים. אי אפשר לברוח לשום מקום מפני הטרנד הלוהט של השנים האחרונות – חדרי בריחה.

הרפתקת הבריחה

אם חייתם במערה בשנים האחרונות, ייתכן שזו הסיבה לכך שטרם נתקלתם בתופעה. תופעת חדרי הבריחה נמצאת בכל מקום וסביר להניח שגם אם אתם טרם התנסיתם, בוודאי אחד מחבריכם מדבר על כך ללא הפסקה. ובצדק.

בעידן שבו אנחנו שקועים במסכים, סוף סוף אפילו הילדים מוכנים להוציא את ראשיהם מחוץ למסך. טרנד חדרי הבריחה סוחף אחריו מאות ואף אלפי אנשים ללא הבדלי דת, גזע, מין, מגדר או גיל. בארץ קמו גם חדרים המותאמים לקהל הדתי אשר סחפו אחריהם את קהל שומרי המצוות שזכה לחוויה מהנה ומעשירה במיוחד.

חדרי הבריחה בהרצליה מספקים הרפתקה חווייתית וסוחפת. למשך שעה-שעתיים אתם נכנסים לתוך מציאות אחרת שבה יש לכם תפקיד חשוב ומשמעותי – אתם צריכים לסייע לחבריכם ולהסתייע בהם בכדי לברוח בהצלחה במשך פרק הזמן שהוקצב לכם. יחדיו תתבקשו לחפש אחר רמזים, לפתור חידות, לצוד מנעולים, לצלוח משימות עד לנקודה המיוחלת (והמעט מעציבה, יש להתוודות) שבה הצלחתם לברוח מהחדר והחוויה הסתיימה לה.

בורחים להמלצות

ראשית, יש לציין שברחבי הרשת ניתן למצוא רשימת חדרי בריחה מומלצים. קיימים מספר אתרים המאגדים ומרכזים מידע על חדרי הבריחה השונים, מדורגים תוך שקלול מידת הריצוי של הבורחים. בנוסף, ניתן למצוא ברחבי הפייסבוק והאתרים השונים המלצות מפורטות ומנומקות על חווית הבריחה בחדר מראשיתה ועד סופה. אין ספק שקהילת האסקפיירים בארץ היא קהילה ידידותית אשר אוהבת לברוח לא רק מחדרים, אלא גם למקלדת כדי לחלוק במידע.

באתרים המרכזים מידע על חדרי הבריחה, תוכלו למצוא מערכת סינון וחיפוש שתאפשר לכם לבחון את החדרים על סמך זמינותכם וכן דירוגם ברשת. לצד כל חדר תוכלו לקרוא את התמה שלו בכדי להחליט האם הפעם אתם מעוניינים בהרפתקה מסעירה ומרגשת, מפחידה ומותחת או דווקא משעשעת, קלילה ויצירתית. כל שעליכם לעשות הוא לזמן את שותפיכם לחדר הבריחה, למצוא חדר פנוי ומומלץ ולצאת לדרך. בהצלחה.