האקזיט רום בהרצליה הוא אחד מחדרי הבריחה המובילים באזור הרצליה והמרכז. לכן, אם נמאס לכם כבר מהשגרה היומיומית וחושבים שהגיע הזמן לגוון קצת, הרי לכם משימה אתגרית המתאימה לכל המשפחה, החברים, בת הזוג שלכם והקולגות לעבודה.

אם תמיד רציתם לדעת איך בורחים מהאקזיט רום בקלות, ייתכן מאוד שתפספסו את כל הכיף והחוויה שבהימלטות מחדר הבריחה – אקזיט רום בהרצליה פיתוח.

מה שכן, היינו ממליצים לכם לעבור כמה וכמה חדרי בריחה עם חברים משותפים, כך שתוכלו ללמוד את קונספט המשימות בחדרי בריחה ולעבוד ביחד כצוות מנצח אשר יודע כיצד לחלק משימות באופן מקצועי, יעיל ואפקטיבי יותר. אין ספק כי אתגר חדרי הבריחה יוכל לקחת אתכם אל מקומות אחרים וייחודים בכל פעם מחדש. כך, אין זה משנה באיזה חדרי בריחה תבחרו,
תוכלו להיות בטוחים כי המשימה תהיה שונה בכל פעם מחדש.

הימלטות מאקזיט רום – למי זה מתאים

אם נמאס לכם כבר לצאת אל אותם המקומות הקבועים בסוף השבוע והחלטתם לנסות משהו אחר, משהו חדש וייחודי – אין ספק כי הימלטות מאקזיט רום יכולה להיות מעניינת יותר, מרתקת יותר וחווייתית יותר עבור כלל המשתתפים כקבוצה וכאינדיבידואל. זכרו כי הכניסה על אחריותכם בלבד ומותרת לאמיצים בלבד. אנו מבטיחים לכם הנאה רבה מהאטרקציה של משימת הבריחה, שכן היא בהחלט מבוקשת בקרב אלו המתגוררים באזור המרכז, תל אביב והרצליה.

במדינת ישראל שוכנים כאמור מאות חדרי בריחה, אך האחריות שלכם היא לדעת איך למצוא את חדר הבריחה הטוב ביותר עבורכם. בשלב זה אם אינכם בטוחים בנוגע לבחירת חדר הבריחה בהרצליה, תוכלו להיכנס אל האתר הרשמי של Challenge Israel ולקרוא בהרחבה על משימות הבריחה (דירה 68, חדר הפיראטים).

מעוניינים לקבל מידע נוסף? מוזמנים להשאיר פרטים באתר או להתקשר אלינו בימים ובשעות הפעילות ונשמח לעמוד לרשותכם.