Skip to content

חדרי בריחה לקבוצות קטנות

חדרי בריחה מותאמים במיוחד לילדים

חדרי בריחה לקבוצות קטנות

מחפשים חדרי בריחה לקבוצות קטנות? מתי בפעם האחרונה ניסיתם לחוות משימות אתגר קבוצתיות?
אתם מוזמנים אל Challenge Israel – חדר בריחה בהרצליה פיתוח לקבוצות קטנות.

 

חדרי בריחה לקבוצות קטנות בהרצליה

הגיע הזמן לשנות אווירה ולהוציא קצת את הילדים מהבית. האקזיט רום נועד לקבוצות קטנות עבור אלו המחפשים מקום מעניין ששווה להגיע אליו כקבוצה. חדרי הבריחה המובילים בהרצליה הם קרוב לוודאי הפתרון הטוב ביותר לאטרקציה מגבשת עבור כל בני המשפחה, החברים הקרובים או הקולגות לעבודה שלכם.

עכשיו גם לכם מגיעה ההזדמנות להוכיח את הכישורים שלכם להצליח לחבר את כל הרמזים ולפענח את הצפנים הסודיים במשימת האתגר של דירה 68 או במשימת הפיראטים. אתם מוזמנים להירשם למשימת אתגר מעניינת וייחודית עבור כל המשפחה. בשעה שבוחרים חדר בריחה, יש לאתר חדר בריחה המציג עלילה או סיפור נושא אשר נוגע אל קבוצת המשתתפים. מומלץ לקרוא ביקורות שנכתבו על ידי משתתפים שכבר ביקרו בעבר בחדר הבריחה, בכדי לקבל מושג כללי על אופי החדר.

כדאי גם לבחון את רמות הקושי של החדרים השונים, להחליט מבעוד מועד על רמת הקושי הרצויה, וליהנות ממשחק מהנה שעתיד לגבש את כל משתתפי הקבוצה.
אנו מבטיחים לכם שעה של חוויה קסומה בתוך משחק מציאותי, אשר ייתן לכם ראשונה את הכח לעשות דברים שמעולם לא יכולתם לעשות בעבר.
אז אם תמיד חלמתם להיות הגיבורים של סיפור אמיתי, או משחק ילדים, זה הזמן שלכם לגלם את הדמות הראשית בסיפור. אז למה אתם מחכים?

במתחם ניתן לבחור בין 3 חדרי בריחה שונים:

האתגר: פיראטים – חדר בריחה מהמובילים בישראל שזכה להצלחה רבה ובו ביקרו במהלך השנה האחרונה למעלה מ-1,000 אנשים. חדר הבריחה מוכר במיוחד בקרב הקהילות ה"מכורות" וככל הנראה נתקלתם בתמונה כזו או אחרת בפייסבוק וב-Instagram של משתתפים שהצטלמו בסיום המשחק.
סודי ביותר – חדר הבריחה המסתורי ביותר בישראל שמספק הרפתקה מיוחדת במינה. שימו לב – תצטרכו להפעיל היטב את הראש בכדי לסיים בהצלחה את האתגר.
חדר הבריחה החדש שלנו שייחשף בקרוב – הירשמו לפרטים נוספים.