Skip to content

חדרי בריחה פנויים להיום ?!?
איך מוצאים אותם?

חדרי בריחה בהרצליה - האתגר סודי ביותר - חדר בריחה מומלץ בהרצליה

שלום לכם, אסקפיירים מתחילים, מתקדמים או ותיקים ומנוסים שכבר מודעים לכך שמדובר בהתמכרות לכל דבר. ראשית, בהיותנו אסקפיירים בעצמנו, נצהיר שאין כאן רמזים או חידות סמויות בטקסט (או שמא יש..). כן, אנחנו יודעים שקיימת תופעת לוואי חביבה שבה אתם מתחילים לחשוב על רמזים וחידות גם מחוץ לחדר בריחה. ואחת התופעות המוכרות שבהן היא מסע החיפוש של החדר, שנראה כחידה מורכבת בפני עצמה.

ובכן, התכנסנו כאן היום בכדי להציג בפניכם את הדרך למצוא חדרי בריחה פנויים בצ'אלנג' הרצליה.

משוטטים ברחבי הרשת 

ישנן מספר דרכים עיקריות לבחון את זמינותם של חדרים. ראשית, אם אינכם מחפשים חדר בריחה ספציפי אלא פשוט מעוניינים לבחון את חדרי הבריחה הזמינים ליום/לשעה הקרובה, מומלץ להיכנס לגוגל ולהתרשם ממבחר אתרים המרכזים בהם מערכות חיפוש מתוחכמות.

באמצעות מערכת החיפוש תוכלו להזין ולבחור בנתוני החדר המועדפים עליכם כדי לסנן בין הבחירות המתאימות יותר לבריחה ובין אלו שפחות. שימו לב, אם אתם ביום חופש או עובדים במשמרת ערב, תוכלו ליהנות ממבצעים ידידותיים על שעות הבוקר והצהריים מהסיבה שאלו שעות פחות מבוקשות.

בנוסף, זה כבר בהחלט נהיה קונצנזוס עסקי לפיו בעל העסק מפרסם את שירותיו ברחבי הפייסבוק. ובכן, רבים החדרים ורשתות חדרי הבריחה המאגדות את הנתונים הללו. למעשה, הערניים שבחבורה אשר נמצאים עם יד על הדופק, עשויים אפילו ליהנות ממבצעים והנחות משתלמות. בעלי חדרים נוטים לפרסם מבצעים מיוחדים על חדרים הפנויים לפי שעות וימים. בדרך כלל, מדובר בחדרים אשר נהפכו לפנויים ברגע האחרון בשל ביטול לקוחות. ולכן, הם עשויים להציע את החדר בעשרות אחוזי הנחה. בריחה ספונטנית עשויה בהחלט להשתלם לכם.

מקדימים בריחה למכה

באמצעות מערכות החיפוש השונות, תוכלו להתרשם מהמלצותיהם של אסקפיירים אחרים. אין ספק שקהילת הבורחים בארץ אוהבת לחלוק ולשתף מידע וליישם הלכה למעשה את חכמת ההמונים. בקלות ניתן למצוא מגוון רב של ביקורות ברחבי האתרים ועמודי הפייסבוק השונים. לעיתים קרובות, מדובר בביקורת מפורטת ונטולת ספוילרים שבה תקבלו את כל מה המידע שברצונכם לדעת.

כך, באמצעות שיטוט קצר או סקר שוק מורחב, תוכלו לבחור חדר בהתאם לשיקולים המועדפים עליכם. בקלות ניתן לראות את החדרים המדורגים גבוה יותר ברשימה וזכו לביקורות טובות יותר ונחשבים בגדר  MUST לבין החדרים הנחשבים בינוניים וסבירים או אלו שרצוי בהחלט להתרחק מהם. בנוסף, בדרך כלל מפורט באתרים השונים המחיר למשתתף. לעיתים קרובות, קבוצה מרובת בורחים תיהנה ממחיר אטרקטיבי יותר.