Skip to content

משחקים ואתגרים במרכז הארץ

תלבושות שמכניסות לאווירה - לכל שחקן ושחקן - מתוך חדר הבריחה הנייד שלנו

מחפשים משחקים ואתגרים במרכז הארץ ? יש לכם אין ספור אטרקציות שונות ומגוונות אשר תוכלו לצאת, להתנסות ולחוות ביחד. אם גם אתם מחפשים טיפים למקומות שכדאי לצאת אליכם באזור המרכז, הגעתם אל המקום הנכון.

האם יש מישהו בקהל שעדיין לא שמע על אתגרי הבריחה של אסקייפ רום? משחקי קווסטים ובריחה מחדרים יכולים להיות אטרקציה מהנה במיוחד עבור כל מי שיבחר לנסות לצאת קצת מהשגרה והרוטינה היומיומית ולנסות משהו חדש, משחקי אתגר חווייתיים שכל אחד חייב לנסות בעצמו.

חדרי בריחה לאמיצים בלבד

אם ניסיתם כבר בעבר להימלט מחדרי בריחה אך טרם הצלחתם למצוא את אתגר בריחה אשר באמת יוכל להוות עבורכם אתגר, ייתכן ועדיין לא ביקרתם בחדר הבריחה של Challenge Israel, חדר בריחה בהרצליה פיתוח.

לאמיצים בלבד: משימת הבריחה של משחק האתגר בהרצליה פיתוח יוכל להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. פשוט בקשו להירשם את הקווסט של "דירה 68" בו תאלצו להתמודד עם משימה לא פשוטה כלל ולהוכיח את אומץ הלב שלכם והיכולות שלכם לעבודת צוות בתנאי לחץ בזמן שהשעון מתקתק לו ומזכיר לכם כי לא נותר לכם זמן רב, ולכן יהיה עליכם להוכיח את עצמכם בטרם עת.

חדר בריחה לילדים ולכל המשפחה

אם אתם מחפשים חדר בריחה אשר יוכל להתאים למשתתפים בכל הגילאים אנו ממליצים לכם להירשם על אחד מחדרי האתגרים המובילים באזור המרכז ובהרצליה. חדר הפיראטים מתאים לכל הגילאים ובמיוחד לאלו אשר רוצים לנסות את מזלם באחת מהמשימות המפחידות של חדרי הבריחה במרכז.

סקרנים לדעת מה מצפה לכם מאחורי חדר מספר אחת? כל שיהיה עליכם לעשות עכשיו זה ליצור קשר עם חדר הבריחה של Challenge Israel, להירשם אליו ולהגיע עם ביחד עם החברים הקרובים שלכם, בני המשפחה או הקולגות לעבודה ולגלות אלו קווסטים מובילים ומשחקי אתגר יוכלו באמת לגרום לכם לבוסט של אדרנלין וחוויה בלתי נשכחת אשר בטח ובטח שלא תוכלו לשכוח להרבה מאוד זמן.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עכשיו: 09-7998833