Skip to content

סיפור ההצלחה של חדרי הבריחה בישראל

קבוצה בכניסה לחדר הבריחה הפיראטים - מכניסים אתכם לאווירה - עוד לפניי הכניסה לחדר

סיפור ההצלחה של חדרי הבריחה בישראל

אתם בוודאי סקרנים מאוד לשמוע מהיכן הכל התחיל. ובכן, משימות האתגר או בשמן הנוסף חדרי בריחה או חדרי מילוט, התחילו במקור מחו"ל והגיעו גם אלינו באיחור של כמה שנים.
לאחר שהיו קבוצה של אנשים אשר הבינו את הפוטנציאל הגלום באטרקציות כל כך ייחודיות אשר לא היו קיימות בישראל טרם לכן.
כעת, גם היום ענף חדרי הבריחה בישראל עדיין צעיר, אך אין ספק כי הפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית.

גם היום רבים אשר עדיין לא ביקרו בחדר בריחה, רוצים לנסות את מזלם בניסיון הימלטות מחדרי הבריחה המסוכנים והמפחידים ביותר בישראל.
האתגר שמור להרפתקנים ועבור אלו אשר באמת רוצים להרגיש גיבורים ליום אחד.
אנחנו לא זוכרים מתי החלה מגמה כל כך גדולה של הצלחה בגימיק או באטרקציה כלשהי כפי שהיה עם חדרי הבריחה בישראל.
אין ספק כי כעת ברור לנו כי סיפור ההצלחה של חדרי הבריחה בישראל הוא כאן כדי להישאר זמן רב, כך שגם אתם וגם הבאים אחריכם יוכלו ליהנות ממשימות אתגריות בחדרי הבריחה הטובים בישראל.

אלו אשר הספיקו להימלט מחדר הבריחה בזמן מספרים כמה כיף היה להם להגיע אל חדר הבריחה בתור קבוצת חברים אשר כל כך היו סקרנים לגבי הסוד המסתתר מאחורי חדר הבריחה.
יש את אלו המגיעים לחדר הבריחה מסקרנות, בעוד שאחרים מגיעים מתוך הרצון להביס את המערכת. לעבור את המשימה בהצלחה ולהרגיש גיבורים אמתיים, גם אם רק ליום אחד בלבד.
לא משנה לאיזו קבוצה אתם משתייכים, שכן כך או כך אתם בוודאי מבינים כמה כיף ואדרנלין תוכלו להרגיש בזמן שהותכם בחדר הבריחה.
בין אם כבר ביקרתם בחדר בריחה בעבר ובין אם זו הפעם הראשונה שלכם, תצטרכו לסמוך עלינו כי רבים לפניכם מעידים על כך, לכן אנחנו כל כך בטוחים שגם אתם תעברו זאת.

תודה רבה על ההצלחות הקטנות

כבר קשה מאוד למצוא בימינו אתגר בצורה של משחק, משימה אשר שמורה למקצוענים בלבד וכל זאת תחת קורת גג אחת. אך דבר אחד חשוב יותר מכל, ההנאה שלכם. לכן, אם גם אתם רוצים להרגיש גיבורים ליום אחד ולחוות את אותה ההצלחה הקטנה אך הגדולה מכל של כל מי שכבר ביקר בחדר הבריחה בהרצליה, אתם פשוט תצטרכו להרגיש זאת על בשרכם.