Skip to content

אקזיט רום: אתגר הבריחה המוביל לשנת 2017

אתגר הבריחה המוביל בישראל

אם יצא לכם כבר לבקר באקזיט רום וודאי כבר הבנתם מדוע כל כך הרבה אנשים רוצים לנסות את מזלם במשימה מאתגרת ומעניינת המכניסה אתכם לסיפור מרתק ותעלומה מסתורית שעליכם לפתור בזמן. אתגר הבריחה המוביל בישראל הוא ללא ספק האקזיט רום. מסתבר שחדר הבריחה יכול להתאים גם לזוגות וגם לקבוצות, בזמן שדרגת הקושי משתנה בהתאם למספר המשתתפים. לכן, אם אתם באמת מחפשים אתגרים, כדאי מאוד שתצאו לשם בזוגות. אחרת, אם תעדיפו לפתור את המשימה בקלות, תוכלו להגיע עם מספר משתתפים נוספים בכדי לנצל את מלוא הזמן העומד לרשותכם לטובת פתרון התעלומה בחדר הבריחה.

זהו לא סוד שכשאתם מחפשים אטרקציה מעניינת להשתתף בה, אתם קרוב לוודאי מתייעצים עם חברים קרובים או שואלים מכרים אשר כבר עשו אותה וכעת אתם מעוניינים לקבל מהם חוות דעת בנוגע למקום שכדאי לצאת אליו. עכשיו שאתם כבר יודעים מהי האטרקציה המובילה בישראל לשנת 2017, כדאי שתכירו את חדרי הבריחה הטובים בישראל על מנת לדעת באילו מהם הכי כדאי לכם להשתתף.

בין אם אתם אוהבי אתגרים ומחפשים משימה מורכבת אשר דורשת עבודת צוות וחשיבה מעמיקה, ובין אם אתם פשוט מחפשים לגוון קצת במקומות אליהם התרגלתם לצאת עד כה. משימות הבריחה הן ללא ספק הרבה יותר מאשר רק משחק. מדובר בעבודת צוות זוגית או קבוצתית אשר יכולה לתרום רבות להוויי של כלל משתתפיה. בין אם מדובר בחברים, בני משפחה או אפילו קולגות לעבודה. אלו אשר הצליחו לסיים בהצלחה את משימות הבריחה מעידים כמה הם שמחו לקחת חלק במשימה אתגרית ומעניינת בדיוק עכשיו בשנת 2017, השנה בה משימות הבריחה התחילו לתפוס תאוצה.

אז מה מחכה לכם במשימת הבריחה ומדוע עליכם להשתתף בה?

לא נחשוף בפניכם הסיפור העומד מאחורי המשימה, אך רק נוכל לומר כי התפקיד המרכזי בתעלומה יכול להתאים לא רק לאוהבי האתגרים המחפשים קושי, מורכבות ועניין אתגרי, אלא גם לאלו אשר מחפשים לצאת לחוויה משותפת לכל החברים ובני המשפחה אשר מעוניינים לקחת חלק באטרקציה מהנה ומשותפת אשר יכולה לעזור לכם קצת לצאת מהשגרה היומיומית אליה התרגלתם ולנסות משהו חדש שטרם יצא לכם להכיר לפני כן.