Skip to content

חדר בריחה לאוהבי אתגרים אשר מחפשים את האמת

מתי בפעם האחרונה הצלחתם לפתור פרשיה מסוכנת? האם ניסיתם כבר להיכנס לנעליו של גיבור הסרט הראשי ולהבין כיצד הוא חושב? לא נוכל לחשוף בפניכם את אשר יוכלו רק עיניכם לראות, אך אם החלטתם שאתם רוצים לנסות את מזלכם בהימלטות בחדר הבריחה, פשוט חפשו את האמת שלכם אצלנו: חדר בריחה הרצליה פיתוח.

אנו מבטיחים לכם חוויה מהסרטים, מלאה באקשן, אדרנלין והמון כיף עבורכם ועבור אנשי הצוות אשר תצרפו אליכם. עשו בהם שימוש בתבונה, שכן בחירת הצוות המקצועי לפתרון הבעיה המרכזית בחדר הבריחה, הוא בהחלט חשוב, בייחוד אם ברצונכם לצאת מהחדר בשלום.

הכניסה על אחריותכם בלבד ומותרת לאמיצים בלבד אשר מעוניינים להפעיל את הראש שלהם ביחד ורק לאחר עבודת צוות טובה, להצליח לצאת בזמן מחדר הבריחה הרצליה.
גם אם מעולם לא ערכתם סיעור מוחות ביחד עם בני המשפחה והחברים הקרובים שלכם, תהיה זו הפעם הראשונה והמרתקת ביותר, בה תוכלו לעשות זאת במטרה אחת ומשותפת – לבחור מהחדר.

לאחר שתצליחו לצאת בשלום מהחדר, לא תפסיקו לדבר על זה, שכן אין הרבה חדרי מילוט אשר יוכלו לספק לכם את אותה החוויה המיועדת לאמיצים בלבד אשר מחפשים אחר האמת. חדר בריחה הרצליה פיתוח של challenge-israel הוא אחד מחדרי הבריחה המובילים בישראל ולא בכדי. עשו את דרככם אל חדר הבריחה והבינו בעצמכם מדוע כל כך הרבה קבוצות של אלו המחפשים הרפתקאות, נוהרים אלינו בהמוניהם.

חדר בריחה הרצליה לזוגות

חדר הבריחה שלנו מתאים גם לזוגות אשר מעוניינים לעמוד במרכז הפרשה ולשתף פעולה כזוג אמיתי וצוות לעניין. אומרים שאהבה מנצחת, ואכן רבים מהם הצליחו לצאת בזמן קצר יותר מקבוצות גדולות, שכן עבודת צוות בשיתוף פעולה מלא יכול להיות מועיל יותר מהפעלת אנשי צוות נוספים ללא סיעור מוחות ועבודה קבוצתית. אך אל דאגה, גם כזוג וגם כקבוצה קטנה, תוכלו למצוא את דרככם החוצה בזמן, אם רק תעבדו נכון בשיתוף פעולה.

יש לכם שאלות נוספות בנוגע לחדר הבריחה בהרצליה פיתוח? מעוניינים לשריין לעצמכם מקום, זמן ותאריך להגיע אלינו אל חדר הבריחה בהרצליה פיתוח והסביבה? אנחנו תמיד כאן לרשותכם בשעות הפעילות.

לעוד מידע על חדר בריחה הרצליה