Skip to content

חדר הבריחה המוביל בישראל

כך בוחרים אסקייפ רום ועוברים אותו בהצלחה. אם תמיד חלמתם להיכנס לחדר בריחה ומאתגר בישראל, אתם בוודאי כבר מתרגשים לצאת אל משימת האתגר הכל כך מסקרנת שהכנו עבורכם.

כך בוחרים אסקייפ רום בהרצליה

מי לא אוהב אתגרים? בייחוד כאשר מדובר במשימות אתגר בצורה של משחק. כאשר מדובר באתגר חברתי אשר יכול להיות מסובך אך בהחלט אפשרי, יותר ויותר אנשים רוצים להגיע אל חדר הבריחה בהרצליה ולנסות את מזלם במשימה מאתגרת במיוחד. לא בכל יום אתם נכנסים לחדר למשך שעה שלמה במטרה לנסות ולפצח תעלומה מסתורית אשר אתם עומדים במרכזה. אם גם אתם רוצים להיות גיבורים ליום אחד, אנו ממליצים לכם לבקר בחדר הבריחה המוביל בישראל.

אסקייפ רום בישראל אינו עוד חדר בריחה בהרצליה, אלא אחד ממשימות האתגר היותר מעניינות ומסקרנות שיצאו עד כה בחדרי הבריחה. כאשר רבבות של זוגות וקבוצות ניסו את מזלם בהתמודדות עם כל הסכנות העומדות בפניהם בחדר הבריחה, מובן מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לקבוע תאריך וזמן שגם הם יוכלו להיות גיבורים ליום אחד. משימות האתגר יכולות ברגע אחד לשנות את כללי המשחק ולהפוך אתכם לגיבור הסרט גם מבלי להיות שחקן מפורסם. לכן, אם תמיד הייתה בכם התשוקה לגלם דמות מרכזית אשר צריכה לפענח פרשיה מורכבת, תוכלו לעשות זאת בחדר הבריחה בהרצליה.

אין מקום לטעויות, חדר הבריחה שלנו הוא בהחלט אחד המקומות המאתגרים ביותר הקיימים בתחום חדרי הבריחה בישראל.

עכשיו זו יכולה להיות גם ההזדמנות שלכם לעמוד במרכז הפרשיה ולפתור את המשימה המורכבת מכל. סקרנים? אנחנו בטוחים. לכן, אם גם אתם רוצים לגלות מה מסתתר בתוך חדר הבריחה השמור ביותר בישראל, כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים ולתאם מועד לניסיון בריחה מאחד מהמקומות השמורים ביותר בהרצליה.

אנו ממליצים להגיע בקבוצות של מספר מתמודדים המחפשים גם הם לעבור את האתגר המרכזי בחדר, או בזוגות אשר מעוניינים ללכת יחדיו לאטרקציה ייחודית וחד פעמית בחדר הבריחה Challenge Israel בהרצליה פיתוח. עכשיו אלו יכולים להיות אתם אשר תעמדו במרכז הפרשיה ותצטרכו להתמודד עם כל הכלים אשר יעמוד לרשותכם. לאט לאט, שלב אחרי שלב תוכלו לקבל רמז ועוד רמז אשר יקרבו אתכם צעד אחד קדימה, צעד נוסף לכיוון הפתרון של התעלומה.

אז מהי התעלומה אותה תצטרכו לפתוח אתם שואלים?

ובכן, לא נוכל לגלות לכם הכל, אך אנו מבטיחים לכם משימה כיפית, מעניינת והכי חשוב אתגרית!