Skip to content

משימות בריחה לילדים

מחפשים אטרקציה לכל המשפחה? משימות בריחה לילדים בחדרי בריחה הם ללא ספק האתגר הבא גם לילדים ולכל המשפחה. את אחת המשימות המעניינות ביותר לילדים תוכלו למצוא בהרצליה פיתוח. חדר הפירטים מיועד במיוחד לילדים וכל המשפחה, כך שכולם יוכלו ליהנות מכך. לכן, אם אתם מחפשים אטרקציה מעניינת לצאת אליה עם הילדים, Challenge Israel הוא חדר בריחה המתמחה במשימות אתגריות ומהנות לכל הילדים.

משימות בריחה לילדים – האתגר הבא?

האם יצא לכם כבר לנסות את מזלכם בהימלטות מחדר בריחה? חדר בריחה בהרצליה הוא אמנם לא הראשון בישראל אך ללא ספק הצליח כבר לעשות באזז גדול מאוד בכל הנוגע למשימות בריחה בהרצליה ובמרכז. אם כך, כל מה שאתם צריכים לדעת זה שאתם רוצים למצוא מקום מרתק לילדים המיועד גם לכל המשפחה, אליו תוכלו לצאת ביחד ולנסות לפתוח חידות ותעלומות אשר יתנו לכם רמזים אשר יובילו אתכם לחלק הבא של המשימה. אורך המשימה כ-60 דקות וזה בדיוק הזמן שתקבלו במטרה לנסות ולהימלט מחדר הבריחה.

הכינו את הילדים שלכם מראש, במידה וזו הפעם הראשונה שלהם בחדר הבריחה. הסבירו להם היטב לקראת מה הם עומדים, ואיזו חוויה מהנה, מרתקת ומאתגרת הם עומדים לעבור ביחד אתכם. יש כלל ברזל אחד שעליכם לזכור על מנת להצליח לפתור את התעלומה ולהימלט בשלום מחדר הבריחה: עבודת צוות וחלוקת המשימות שווה בשווה או לפי הכישורים של כל אחד מהמשתתפים במשימה.

אם תעקבו אחר הכללים הפשוטים הללו, אין ספק כי תתחילו לראות תוצאות מידיות אשר יבואו לידי ביטוי בהצלחה הקטנה (או הגדולה שלכם) בפתרון התעלומה המרכזית במשימת הבריחה בהרצליה, מה שיוביל אתכם למצוא את המפתח ולצאת מהחדר בהצלחה. זכרו כי עומדים לרשותכם לא יותר מ-60 דקות, בהם תצטרכו לעבוד נכון, מהר וביעילות. אם תעשו כן, אין ספק כי תצליחו למצוא את דרככם החוצה מחדר הבריחה בהרצליה.

המשימה מתאימה לכל הגילאים, לכן גם אם זו הפעם הראשונה שלכם בחדר הבריחה, אין ספק כי תוכלו לקחת לשם את הילדים וליהנות יחדיו במשימה משותפת, מרתקת ומהנה.