Skip to content

משימת הבריחה באסקייפ רום הרצליה פיתוח

משימות אתגריות החלו כטרנד, אך כיום יותר ויותר ישראלים כבר הבינו כי חדרי הבריחה הם הרבה יותר מרק משחק נחמד. מדובר למעשה באימפריה שלמה אשר החלה לצבור תאוצה בשנים האחרונות וממשיכה לגדול גם היום. כל מי שמעוניין לשבור שיגרה ולנסות אטרקציות חדשות ומלאות באקשן ואדרנלין חייב לנסות את האסקייפ רום בהרצליה. אתגר משימות הבריחה הצליח להטריף את ישראל ולא בכדי. כנראה שכל אוהבי האתגרים המחפשים משחקים אתגריים הצליחו למצוא בסופו של דבר את אחד האתגרים היותר מעניינים ואטרקטיביים.

אם אתם חושבים שיש לכם את זה, אתם יותר ממוזמנים לנסות ולפצח את התעלומה המסתתרת מאחורי חדר הבריחה בזמן הקצוב העומד לרשותכם. אלו אשר הצליחו לברוח מהחדר בהצלחה, העידו על חוויה מהנה ובלתי נשכחת אשר כל אחד היה רוצה לנסות בקבוצות או בזוגות. במשחק זה ניתן לראות צדדים חדשים בכל אחד מהמשתתפים בקבוצה אשר קרוב לוודאי שלא יצא לכם להכיר עד כה. כך, אם החלטתם להגיע לחדר הבריחה עם הפרטנרים שלכם לעבודה, תוכלו להכיר קצת יותר לעומק את חבריכם ולדעת מיהו האקטיבי ומיהו הפסיבי, מי יודע לעבוד עם קבוצה ומי חושב לבד.

חברות השמה רבות החלו לגייס כח אדם ועובדים למקומות עבודה אשר רצו תכונות אופי מאוד ספציפיות, אותן ניתן לגלות באופן מידי אצל כלל המשתתפים במשימת הבריחה מהאסקייפ רום בהרצליה פיתוח.

אם זו הפעם הראשונה שלכם בחדר הבריחה שלנו, אנו מבטיחים לכם כי תחוו חוויה מלאת עצמה ועניין אשר יגרמו לכל החושים שלכם לפעול פי 2 יותר ממה שהייתם רגילים לראות עד כה. משימת הבריחה בפני עצמה היא אתגר העומד בפני כל קבוצת חברים או עמיתים לעבודה אשר חפצים במציאת הפתרון להימלטות מחדר הבריחה בהרצליה. כמו כן, לא בכל יום תוכלו לגלם דמות מרכזית בסרט עם כח כל כך גדול לשנות את המציאות ולחפש את ההזדמנות הראשונה בה תוכלו להימלט בשלום ובהצלחה רבה מהאסקייפ רום בהרצליה

גם אם ביקרתם כבר בחדרי בריחה, כדאי שתדעו שלכל מקום יש את הקונספט הייחודי שלו, וגם אצלנו בחדר הבריחה בהרצליה, אנו מבטיחים לכם משימה אתגרית מעניינת אשר תהיה נושא השיחה המרכזי שלכם גם חודשים רבים אחר כך.