Skip to content

ערבי צוות וגיבוש

אז החלטתם שהגיע הזמן לאיזה ערב צוות מהנה ומגבש.

אתם מבינים שכולם עובדים קשה ובא לכם להשתחרר קצת?
קלטתם כמה עובדים חדשים למחלקה ואתם מרגישים שיש צורך בפעילות משותפת שתגבש?
סיימתם פרויקט ובא לכם להתפנק? בא לכם לעשות ערב צוות ייחודי ? כזה שידברו עליו עוד הרבה ?

אוקי, קודם כל, מגיע לכם!

ובאופן כללי, אנחנו תמיד בעד פעילויות משותפות בהן כולם שותפים לאותה החוויה והופכים להיות חלק אינטגרלי ממשהו משותף, מאחד ומהנה.
ערבי גיבוש צוותיים ובכלל הינם פעילויות חברתיות בעלות ערך גבוה, גם עבור המנהל ובעיקר עבור העובדים עצמם וזאת בגלל מספר סיבות עיקריות:

  • במידה וערבי צוות מתרחשים בתדירות עקבית, הם יודעים שיש למה לצפות, עובדה אשר מעלה את המוטיבציה להשקיע יותר.
  • ערבי צוות במקורם נועדו על מנת לגבש ולהדק את הקשרים הבינאישיים בין העובדים ובין העובדים למנהלם הישיר- כידוע ככל שקשרים מתהדקים הם הופכים לאישיים יותר ובכך רצת הנאמנות עולה גם בין העובדים לקולגות ובעיקר בין העובדים למנהלם.
  • ערבי צוות\ גיבוש הינם פעילות חברתית שאחת מהמטרות שלה היא להשתחרר מרוטינת העבודה ולגוון את האינטראקציות בין משתתפיה באמצעות פעילות שמטרתה העיקרית היא הנאה. עובדה אשר גורמת לעובדים להרגיש שהם לא רק כוח עבודה ומקום העבודה בו הם משקיעים את רוב זמנם מבין ומכבד את הצרכים הנוספים שיש להם. מבטיח עובדים מרוצים ונאמנים לטווח ארוך.

במידה ואתם חושבים על ערב צוות או ערב גיבוש לצוות ושבעתם כבר ממסעדות או כל שאר הצעות בנאליות, אנחנו מציעים לכם את מתחם challenge להיות המקום הבא שלכם לחוות חוויה שידברו עליה עוד הרבה.
מתחם challenge מתוכנן בקפידה וכיאה לצוות שחושב מחוץ לקופסה אבל לא מפספס גם את הפרטים הקטנים יותר, הקפדנו על הרבה ואולי אפילו כל הפרטים הקטנים, כאשר אחד מהדברים שהכי מאפיין את המתחם שלנו הוא המודולריות שלו והיותו מותאם למגוון רחב של אירועים.
זה אומר שניתן לחלק ולהפריד הכל!

מתחם challenge מציע לכם מספר אפשרויות, כאשר המתחם מורכב מכמה אזורים שיכולים לתפקד כל אחד בפני עצמו או כולם יחד כחלק מאותו האירוע.

כידוע לאחרונה הפכו חדרי הבריחה (אסקייפ רום) לטרנד חזק ופופולרי גם כאלטרנטיבה שונה לבילוי, גם כמתנה שאפשר להעניק למישהו ואצלנו גם כאופציה מגניבה לערב צוות\ גיבוש שונה ומיוחד.

על מנת לספק לכם כמה שיותר אפשרויות, יצרנו 4 חבילות אטרקטיביות:

 

Challenge star

חבילת הדגל בה תוכלו ליהנות מכל מה שיש למתחם להציע. זהו הערב המיוחד שלכם והמתחם כולו יהיה לרשותכם: חדרי הבריחה, לובי הכנסים וחדר המולטימדיה יהפכו את הערב שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

Challenge silver

במידה ובחרתם לוותר על חדרי הבריחה ולשים דגש על ההתכנסות המשותפת, אנחנו נדאג  לכך שגם החוויה הזו תהיה בלתי נשכחת. עם חדר מולטימדיה ולובי המאובזרים בטכנולוגיה חכמה ואיטואיטיבית אפשר להפוך כל אירוע לחוויה מיוחדת בקונספט ייחודי.

Challenge VIP

שריון כל חדרי הבריחה שלנו עבורכם באופן בלעדי. חוויה חד פעמית בה מתחם חדרי הבריחה (בלבד) סגור לקהל הרחב ומתפקד כמתחם פרטי שלכם!

Come2me Challenge

במידה והחלטתם שאתם רוצים לעשות משהו באוויר הפתוח או בכל מקום אחר, חשבנו גם עליכם והחלטנו להביא את החדר הנייד לאן שרק תרצו. חדר נייד בקונספט ייחודי שיגיע אליכם ויצור עבורכם מציאות בה כמעט הכל אפשרי. כל המשתתפים יקחו חלק במשחק חברתי, חוויתי ומאתגר.

אתם, יכולים לקרוא ערב צוות, או ערב גיבוש, לנו זה לא באמת משנה מה אתם חוגגים העיקר שיש תירוץ טוב לעשות כיף.

אז תכינו תאריך ושעה ואת כל השאר תשאירו לנו…מחכים לכם!

חגיגה בלתי נשכחת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.