Skip to content

הצעת נישואין חוויתית במיוחד

הצעת נישואין

אז החלטת ללכת על זה…

קודם כל מזל טוב!

אנחנו שמחים שהחלטת לעשות את הצעד הגדול ועכשיו אחרי שהגברת המתינה לו בקוצר רוח אפשר לתכנן אותו בקפידה.

אתה בטח מחפש דרך מקורית  לעשות את זה, אין לנו ספק שעברו לך עשרות רעיונות ואנחנו בעצם עוד אחת מהבדיקות שלך לגבי עוד אפשרות מגניבה להצעת נישואין.

הצעת נישואין היא אחד האירועים והרגעים המרגשים בין בני זוג והיא בדרך כלל מתרחשת פעם אחת בכל מערכת יחסים, לכן עדיף שהפעם הזו תהיה משמעותית ותהיה חוויה בפני עצמה.

כידוע לאחרונה הפכו חדרי הבריחה לטרנד חזק ופופולרי גם כאלטרנטיבה שונה לבילוי, גם כמתנה שאפשר להעניק למישהו ואצלנו גם כאופציה מגניבה להצעת נישואין מקורית ושונה.
מתחם challenge מתוכנן בקפידה וכיאה לצוות שחושב מחוץ לקופסא אבל לא מפספס גם את הפרטים הקטנים יותר, הקפדנו על הרבה ואולי אפילו כל הפרטים הקטנים, כאשר אחד מהדברים שהכי מאפיין את המתחם שלנו הוא המודולריות שלו והיותו מותאם למגוון רחב של אירועים.

זה אומר שניתן לחלק ולהפריד הכל!

אנחנו מציעים את חדרי הבריחה שלנו כמקום סתרים בו תוכל להחביא את טבעת האירוסין שתהווה מצד אחד חלק בלתי נפרד מהמשימות של החדר כך שהכל יראה (למחפשת) אמין ואותנטי ומצד שני תהיה הפתעה מוחלטת, למי שלא מצפה למצוא אותה.

במידה וגם אתה רוצה להיות מאותגר ומופתע, אנחנו נדאג לכך שגם אתה לא תדע היכן בדיוק מוחבאת הטבעת.

לאלה מכם שאוהבים לקחת דברים עד הסוף…

בנוסף לחדרי בריחה, מתחם  challenge  כולל גם חדר מולטימדיה ייחודי ומשוכלל וחלל לובי מפואר שיהיה ניתן להמשיך בהם את האירוע ולעבור למסיבה בהתאמה אישית.

דברו איתנו.. יש לנו כמה רעיונות מדליקים בשבילך….

להצעת נישואין בלתי נשכחת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.