Skip to content

ימי כיף משפחתיים

יום כייף משפחתי בהרצליה

מחפשים פעילות משפחתית, מגבשת, מאתגרת וכייפית שתעביר לכם כמה שעות טובות בצחוק וחיזוק הקשר עם בני המשפחה?

היי, קוראים לנו challenge ואנחנו נשמח לגרום לכל זה לקרות במתחם שלנו.

מתחם challenge מתוכנן בקפידה וכיאה לצוות שחושב מחוץ לקופסא אבל לא מפספס גם את הפרטים הקטנים יותר, הקפדנו על הרבה ואולי אפילו כל הפרטים הקטנים, כאשר אחד מהדברים שהכי מאפיין את המתחם שלנו הוא המודולריות שלו והיותו מותאם למגוון רחב של אירועים.
זה אומר שניתן לחלק ולהפריד הכל!

במידה ומיציתם את כל העל האשים, הפיקניקים והבאולינג למיניהם, מתחם challenge הוא היעד הבא עבורכם לפעילות משפחתית מהנה והמון ערך מוסף.

המתחם של challenge מציע לכם מספר אפשרויות, כאשר המתחם מורכב מכמה אזורים שיכולים לתפקד כל אחד בפני עצמו או כולם יחד כחלק מאותו האירוע.
כידוע לאחרונה הפכו חדרי הבריחה לטרנד חזק ופופולרי גם כאלטרנטיבה שונה לבילוי, גם כמתנה שאפשר להעניק למישהו ואצלנו גם כאופציה מגניבה לחגוג ולקיים כל אירוע שמתחשק לכם.

על מנת לספק לכם כמה שיותר אפשרויות, יצרנו 4 חבילות אטרקטיביות:

Challenge star

לחגיגה מרובת משתתפים ואם נקרא לילד בשמו: אם מתחשק לכם להתפרע (תודו שכשאתם חושבים על זה, השאלה היא, בעצם למה לא?) הכנו עבורכם את חבילת הדגל שלנו, שתאפשר לכם ליהנות מכל מה שיש למתחם להציע. זהו היום המיוחד שלכם והמתחם כולו יהיה לרשותכם: חדרי הבריחה, לובי הכנסים וחדר המולטימדיה יהפכו את יום הכיף שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

Challenge silver

במידה ובחרתם לוותר על חדרי הבריחה ולשים דגש רק על אירוע כייפי, אנחנו נדאג  לכך שגם החוויה הזו תהיה בלתי נשכחת. עם חדר מולטימדיה ולובי המאובזרים בטכנולוגיה חכמה ואיטואיטיבית אפשר להפוך כל אירוע לחוויה מיוחדת בקונספט ייחודי.

Challenge VIP

שריון כל חדרי הבריחה שלנו עבורכם באופן בלעדי. חוויה חד פעמית בה מתחם חדרי הבריחה (בלבד) סגור לקהל הרחב ומתפקד כמתחם פרטי שלכם!

Come2me Challenge

לכל מי שמעדיף להתגבש בביתו או בכל מקום אחר, חשבנו גם עליכם והחלטנו להביא את החדר הנייד לאן שרק תרצו. חדר נייד בקונספט ייחודי שיגיע אליכם ויצור עבורכם מציאות בה כמעט הכל אפשרי. כל המשתתפים יקחו חלק במשחק חברתי, חוויתי ומאתגר.

אתם, יכולים לקרוא לזה יום כיף משפחתי, לנו זה לא באמת משנה מה אתם חוגגים העיקר שיש תירוץ טוב לעשות כיף.

אז תכינו תאריך ושעה ואת כל השאר תשאירו לנו…מחכים לכם!

חגיגה בלתי נשכחת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.