Skip to content

ימי הולדת – מה אנחנו מציעים

ימי הולדת חוגגים בחדר בריחה

יום הולדת שמח! למי חוגגים?

בין אם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת שלכם, של מישהו מבני המשפחה או של חברים, אנחנו יודעים שלפעמים תכנון ימי הולדת יכול להתלוות בהתלבטויות לגבי מיקום ובכלל טיב ואופי האירוע ואנחנו יודעים שאתם מוקפים בריבוי אלטרנטיבות וזה קצת מבלבל אתכם, אז תנו לנו לעשות לכם סדר.
יום הולדת הוא היום הזה בשנה שבו אתם בדרך כלל מרשים לעצמכם לצאת מהקופסא ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

מתחם challenge מתוכנן בקפידה וכיאה לצוות שחושב מחוץ לקופסא אבל לא מפספס גם את הפרטים הקטנים יותר, הקפדנו על הרבה ואולי אפילו כל הפרטים הקטנים, כאשר אחד מהדברים שהכי מאפיין את המתחם שלנו הוא המודולריות שלו והיותו מותאם למגוון רחב של אירועים.

זה אומר שניתן לחלק ולהפריד הכל!

במידה ואתם מחפשים דרך מקורית לחגוג את מסיבת יום ההולדת שלכם, המתחם של challenge מציע לכם מספר אפשרויות, כאשר המתחם מורכב מכמה אזורים שיכולים לתפקד בנפרד או להיות כולם יחד חלק מאותו האירוע.

כידוע לאחרונה הפכו חדרי הבריחה לטרנד חזק ופופולרי גם כאלטרנטיבה שונה לבילוי, גם כמתנה שאפשר להעניק למישהו ואצלנו גם כאופציה מגניבה לחגוג את יום ההולדת שלכם או של מי שאתם מתכננים עבורם.

על מנת לספק לכם כמה שיותר אפשרויות, יצרנו 3 חבילות אטרקטיביות:

Challenge star

חבילת הדגל בה תוכלו ליהנות מכל מה שיש למתחם להציע. זהו היום המיוחד שלכם והמתחם כולו יהיה לרשותכם: חדרי הבריחה, לובי הכנסים וחדר המולטימדיה יהפכו את מסיבת יום ההולדת שלכם לחוויה בלתי נשכחת

Challenge silver

במידה ובחרתם לוותר על חדרי הבריחה ולשים דגש רק על המסיבה, אנחנו נדאג  לכך שהחוויה הזו תהיה בלתי נשכחת

Challenge VIP

שריון כל חדרי הבריחה שלנו עבורכם באופן בלעדי. חוויה חד פעמית בה מתחם חדרי הבריחה (בלבד) סגור לקהל הרחב ומתפקד כמתחם פרטי שלכם!

אתם יכולים לקרוא לזה יום הולדת, לנו זה לא באמת משנה מה אתם חוגגים העיקר שיש תירוץ טוב לעשות כיף.

אז תכינו תאריך ושעה ואת כל השאר תשאירו לנו…מחכים לכם!